Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The work introduces service-oriented economy paradigms in a broader context and shows their influence on corporate and business strategies. It tries to put together traditional corporate and business strategy models and the new emerging service science. The work points out major ideas of the service-oriented economy in a confrontation with the traditional product-oriented economy. As a result of the comparison, the work shows a need for a new approach in business behavior coming out of current efforts in the world. As the final result, the work brings in practical set of recommendations for corporate and business strategy formulation in service economy. In the practical part of the thesis, the results are demonstrated and applied to the strategy of a selected company.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The master thesis discusses the service-oriented economy paradigms with the focus on the company’s competitiveness. Specifically it points at the competitive advantages which can be achieved or promoted through service innovation. The theoretical background demostrates the specifics and the importance of services in today`s leading economies. It shows the competitive strategies used in service companies and compares them with the known strategies defined for and used in product-oriented economy. The thesis analyzes more closely the service innovation methods used by the IBM GSDC Brno company in the global IT services area. It indicates and discusses the main problems of service innovation which can hinder the competitive advantage development as well as the current and future trends in the IT services sector. As a result the thesis proposes the improved approaches to service innovation which can lead to better competitiveness on the global service marketplace.
Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních
PISINGEROVÁ, Andrea
Bakalářská práce zpracovává téma Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních. Cílem výzkumu je porovnání vzdělávání u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole zřízené podle § 16 odstavce 9 školského zákona a na běžné (inkluzivní) základní škole. Dílčím cílem je zjistit, zda existují rozdíly mezi oběma typy škol v oblasti zajišťování podmínek pro žáky s lehkým mentálním postižením. Teoretická část obsahuje čtyři hlavní kapitoly. V první kapitole je charakterizováno období mladšího školního věku. Následující kapitola se zaměřuje na mentální postižení, především pak na lehké mentální postižení. Třetí kapitola se zabývá systémem péče a služeb pro děti s mentálním postižením a jejich zákonné zástupce. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena vzdělávání žáků s mentálním postižením. V této kapitole je zmíněno vzdělávání žáků s mentálním postižením před rokem 1989, po roce 1989 a současné možnosti vzdělávání těchto žáků, přičemž se kapitola úžeji zaměřuje na stávající možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Pro výzkumnou část byla využita metoda kvalitativní, konkrétně se jednalo o polostrukturované rozhovory. Z výzkumu vyplynulo, že existují určité rozdíly mezi oběma typy škol. Rozdíly se objevily v personálních podmínkách, ve využití speciálně pedagogických prostředků a aplikací individuálního přístupu k žákům. Tato bakalářská práce přispívá k poznání současné situace ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením.
Kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením a specifika jejich dostupnosti
BRTNÍKOVÁ, Veronika
Bakalářská práce zpracovává téma Kompenzačních pomůcek pro osoby se zrakovým postižením a specifikům jejich dostupnosti. Cílem bakalářské práce je na podkladě realizovaného kvalitativního šetření zjistit, jaký přístup mají firmy distribuující kompenzační pomůcky v České republice ke svým klientům a zda poskytují nějaké další služby nad rámec prodeje pomůcek. V souladu s výše vymezenými cíli byly formulovány dvě výzkumné otázky: 1) Poskytují firmy prodávající kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením nějaké služby? 2) Jaký přístup mají tyto firmy ke svým klientům? Práce je členěna do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři základní, stěžejní bloky. První z nich zmiňuje samotnou klasifikaci zrakových vad a osob se zrakovým postižením, u kterých se následně aplikují kompenzační pomůcky. V druhé kapitole se práce věnuje kompenzaci jako takové a smyslům, které mohou částečně nahrazovat zrak. V třetí části jsou kompenzační pomůcky klasifikačně rozděleny a následně popsány. V posledním bloku se práce zaměřuje na systém služeb u organizací, které se snaží pomáhat osobám se zrakovým postižením v české republice. V praktické části jsou charakterizovány cíle práce, metodika šetření, techniky sběru dat. K naplnění cílů praktické části byla použita kvalitativní analýza. Technikou sběru dat byly hloubkové rozhovory a analýza obsahu webových stránek. Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že firmy distribuující kompenzační pomůcky usilují o co největší propagaci firmy, aby nejen příslušné organizace, ale i osoby se zrakovým postižením o jejich firmě měly co nejlepší informace a dostaly se do podvědomí. Dělají vše pro dobro svého klienta a snaží se mu poskytnout co nejlepší servis. Chtějí, aby klienti byli spokojeni a případně je mohli doporučit další klientele. Díky tomu může firma růst.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The master thesis discusses the service-oriented economy paradigms with the focus on the company’s competitiveness. Specifically it points at the competitive advantages which can be achieved or promoted through service innovation. The theoretical background demostrates the specifics and the importance of services in today`s leading economies. It shows the competitive strategies used in service companies and compares them with the known strategies defined for and used in product-oriented economy. The thesis analyzes more closely the service innovation methods used by the IBM GSDC Brno company in the global IT services area. It indicates and discusses the main problems of service innovation which can hinder the competitive advantage development as well as the current and future trends in the IT services sector. As a result the thesis proposes the improved approaches to service innovation which can lead to better competitiveness on the global service marketplace.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The work introduces service-oriented economy paradigms in a broader context and shows their influence on corporate and business strategies. It tries to put together traditional corporate and business strategy models and the new emerging service science. The work points out major ideas of the service-oriented economy in a confrontation with the traditional product-oriented economy. As a result of the comparison, the work shows a need for a new approach in business behavior coming out of current efforts in the world. As the final result, the work brings in practical set of recommendations for corporate and business strategy formulation in service economy. In the practical part of the thesis, the results are demonstrated and applied to the strategy of a selected company.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.